- BABYSHOWER

Lördagen den 10 augusti vart jag överraskad med en babyshower av mina närmaste. Planen var att åka skärgårdsbåt men ack så lurad jag blev. Dom hade gjort så himla fint och jag var så glad att få se alla där. Just nu känner jag mig isolerad och tråkig, så det var så skönt att få se och prata med alla. Mat och massor av fika var framdukat, (jag som är så "stor" i maten nu) super mums. Fick så fina presenter till lillkorven, redan så bortskämd! Syrran hade fixat en bok där alla skulle försöka skriva något till mig, Robin och lillkorven. Hann läsa allla men syrran skulle små fixa lite med den först innan jag kunde ta med den hem. Alla hade skrivit så fina texter, har svårt till gråt men där och då kom det en tår. Funderar starkt om den ska få följa med korven ett tag framöver, fast än det står babyshower på den.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

my life ★ | |
Upp