- INSPARK 2015 PART 1

Julia, Madeleine och Ronjas stjärt på phadderupptakten 
 
Madeleine och Ronja på den kära bocken <3
 
 
Emma, Madeleine och mooi
 
SÅ GLAD INFÖR INSPARKEN
 
Lära känna våra nollor <3 
 
Knuten 
 
Leopardernas flagga <3 on point ;)
 
Rektor och vice rektor! och jag är inte arg, vet bara inte vrf jag gjorde den där minen 
Nått bordspel jag inte fattade, haha skicka vidare klappen?!
 
VÄRLDENS BÄSTA UPPVISNING I FNASKET <3 jag var helt lyrisk 
 
Smörade för generalerna och eftersom leoparderna var så jävla awesome så VANN vi HELA stadskampen såååååå jäkla kung <3 
Phaddrar kör kort mot kropp med proffersor Finkel
 
SÅÅ ofint, jag och Emma :D
 
Jag och Michaela på trossen :)
 
Jag och bästa Julia <3
 
För att jag kände att ta en selfie mitt på trossen.. pin (tur man var på lyset, mindre pin då)
 
Beerpong, jag och Jocke Starborg vann! såklart, vi är bäst.
 
Summergames 
 
Summergames
 
Neontema på kåren! kanske syns? (;
 
photo ★ | |
Upp