- NÄR DET HÄNDER

ja precis, när det händer! igår höll jag på med en försenad uppgift som jag bara vela bli klar med. Jag vart klar i god tid, så jag börja göra en framsida och källförteckning. När det var klart gick jag in på blackboard, skulle skicka in den och tänkte att det kanske var bäst att kolla så jag skickade iväg rätt fil (eftersom att jag har ett antal filer på datorn). Klickade upp filen och ser att HALVA arbetet är borta....... öppnade resten av alla filer på skrivbordet och hittade inte HELA uppgiften! så på något vis så har jag lyckas raderat det jag hade skrivit.. så jävla dumt. Egentligen var det inte så mycket som försvann, för det var "bara" en artikel analys på 600 ord. Men ändå, tyckte att det sista jag skrev blev så bra och sen måsta jag göra om de. SUGIT. Men som tur är har jag Beatrice som hjälpte mig att strukturera upp allt igen, VÄRLDENS BÄSTA! för jag var ju helt slut i huvudet.
 
BTW! i Söndagskväll när jag och Robin skulle gå och lägga oss så märkte vi att det lös inneifrån vardagsrummet, då säger Robin - öh, jag tror någon hackar min dator. Båda flyger upp och kollar på datorn, och då kan vi se hur någon styr musen till adressfältet och tänker söka på något! Robin tar musen fort som fan och stänger av datorn. För när datorn är avstängd så kan de inte komma åt något iaf inte det Robin har. För som det verkar ville de åt hans steamkonto (cskonto säger vi). Robin har väl några vapen och knivar som folk vill ha! så dem försökte väl att byta med sig själva.. jävla idioter. SÅ jävla äckligt att folk kan göra sådär och hur jävla utsatt man kan bli (detta har hänt Robin förut, men som tur är gäller det bara hans steamkonto). Man skulle ju kunna göra vad som HELST, man tror ju att datan är ett säkert ställe.. men icke sa nicke! Ajja hädan efter så är den datorn avstängd så fort man inte sitter med den.. alla andra för den delen med. JÄVLA APMÄNNISKOR. Så var försiktiga people.
 
 
PEACE OUT from the master.
 
my life ★ | |
Upp