- YÄÄÄÄS

Okej, okej och okej.. alltså nu börjar vi se ljuset i tunneln! inte super mycket kvar på examensarbetet nu! Gaaah. Träffade vår handledare idag och fick väldigt bra feedback, fick lite kommentarer på ändringar som skulle göras. Men just nu känns det bara super bra! Nu är det bara att jobba in i det sista. Ska bli så SKÖNT när detta är över, då är det bara att slänga sig in i jobbet, WOOHO. Vardagarna hela oktober och november har sett sjukt tråkiga ut, bara en massa plugg, har inte haft tid för familj eller vänner! har inte varit hemma i Ljusdal på två månder -.- helt sjukt! Känner att jag har varit en dålig vän och syster/dotter för att jag inte har haft tid. Men det som har varit viktigast just har varit skolan och inget annat, SORRY eller inte.. fan vet inte.. men jag har velat lagt ner all min tid på skolarbetet. Tror dock inte att Robin har känt av något, för han träffar jag ju nästan varje dag, förutom när han jobbar då. Men ajja sånt är livet. Människorna som jag träffat mest är ju Madeleine och Robin, tror nästan att Madeleine har fler Elintimmar än Robin! Kommer kännas super konstigt sen när vi börjar jobba, när ska vi då träffas? helgerna? haha det räcker ju inte. 
MEN vet ni vad?! jag har inte haft magsjuka/influensa sen jag var 12 år... har inte kräkts sen jag var 12 år.. (eller ja, hehe.. ni fattar), OCH SÅ NU FICK JAG DET, bara för att man ska plugga... låg i sängen i typ tre dagar.... FYFAN tur att det var helg och att Robin jobbade, stackarn som skulle behöva lyssna på mig, USCH. Nä fy det var en otrevlig upplevelse, hoppas detta dröjer innan jag får detta igen. 
 
Nä nu blir det bäck to plugget! kämpa kämpa
 
 
my life ★ | |
Upp