- DONE WITH SCHOOL

Alltså seriöst.... imorgon är den sista dagen i skolan >< jag kan verkligen ine förstå! nu ska jag alltså ut i arbetslivet?! såååå jäkla sjukt att dessa 3,5 åren är slut, känns liksom som att vi nästan precis har börjat. MEN så är det ju verkligen inte. När jag tänker tillbaka på dessa år så blir jag bara så glad. Jag tänker på hur mkt jag har lärt mig, vad jag har varit med om och vilka fantastiska människor jag har mött! människor som förhoppningsvis kommer finnas där för evigt både i vått och torrt. Visst har skoltiden varit jobbigt ibland men det har varit så VÄRT det :) Nu kan jag gå ut som en färdig utbildad förskollärare och använda all kunskap som jag har tagit in under alla dessa år! KAN inte förstå det själv, nu ska jag äntligen få bli en del av ett arbetslag och få vara en ansvarig pedagog! ha "ansvarsbarn", dokumentera, hålla i föräldrarmöten, vara med på APT och ha utvecklingssamtal. SKA BLI SÅ ROLIGT OCH SPÄNNANDE!! JAG BÖRJAR JU FÖR TUSAN PÅ MÅNDAG! Det är bara 5 dagar kvar :O Men innan dess ska vi ha vetilering av vårt arbete, plus opponera på några andras arbete, ha examens avslutning och examensfest med klassen :) DET ska bli så jäka roligt! har typ aldrig festat med mina klasskamrater förutom med kanske 6 st. haha.
 
Nu är jag så jävla trött! och i morgon bitti ska jag upp tidigt som fan och duscha och göra mig iordning, för jag ska vara i skolan hela dagen ända fram tills avslutningen i Valhall! WOHO så pirrigt, kommer fan inte kunna sova inatt. 
 
Nä over and out. får se när jag har tid för bloggen sen! haha Men jag kommer verkligen att försöka hålla den vid liv, för det vill jag verkligen :) 
 
Godnatt! 
my life ★ | |
Upp