- DEN EVIGA VÄNTAN

Blogg, vad är det?  Jo en dagbok på nätet och detta är min dagbok som gapat tom sen slutet av 2015? Min interaktion med mina sociala medier gick upp i rök efter jag började jobba. Okeeej, kanske inte helt upp i rök har fortfarande varit flitig på instagram och snapchat men kanske ändå mindre än vad som var "vanligt" påförr. Dock har jag inte slutat med att stalka och snoka runt på sociala medier, där har jag alltid varit lika flitig.

Såklart har det hänt en massa på alla dessa år men det tänker jag inte skriva ner, nej herrefru! Skulle bli ett långt inlägg. Kanske något kommer fram om jag forsätter skriva mer inlägg?

Livet ser så sjukt annorlunda ut nu än för 3,5 år sen. Jag och Robin har sparat arslet av oss för att kunna köpa ett boende som passar oss. Samtidigt under 1,5 år har vi försökt skaffat barn. Men det kanske kan bli lite separata inlägg? 

- Kan iallafall meddela att boendet är löst 
- Bebis är löst  

Den bästa nyheten av alla är väl ändå att vi ska bli föräldrar!? Eller hur!?  Den 17 september kommer det en liten bebis till oss (som vi förövrigt döp till Lill korven), eller ja bebis är beräknad den 17 september. Jag tror däremot att vi kommer gå över, bara en känsla sådär. Nu är det så att jag är inne på min sista semestervecka och snart kickar gravidpenningen in (kommer alltså vara ledig fram till bf). Robin började jobba denna vecka och jag har redan så tråkigt. Finns massor av saker som ska göras men jag orkar inte, kroppen säger ifrån vilket gör mig tokig. Är så van att kunna ha fullrulle, men i dagsläget är det helt uteslutet. 

Lite roligt ändå att jag har haft fem unika besökare denna månad? Stakars människor som hela tiden måste ha blivit besvikna på denna tomma blogg. Nu i skrivande stund kommer jag på tusen inlägg som jag skulle kunna skriva, känner mig så sjukt inspirerad. Frågan är ju bara hur länge det kommer hålla i sig? Kommer ju ändå att få barn snart, inte kommer det finnas tid för att blogga? Men den som lever får se. Måste även säga att denna blogg består av särskrivningar (varför kallas det för särskrivningar?) och massa andra sorts stavfel och dåliga meningsuppbyggnader. Men så är det okej?  så please don’t mock me, annars kan du hiva dig härifrån!  

(null)

Med Vänliga Hälsningar 
Baby mama Elin

my life ★ | barn | |
Upp