- TISDAG 3/3

Shit vilken lördagkväll jag hade! sjukt rolig var den, tyvärr så mådde man ju som man gjorde dagenefter...... JAG LÅG HELA DAGEN! Plus att jag var döv...
Nä men kvällen började hos madde och sen vidare mot Allstar OCH Sandra följde också med ut, hur kul som helst :) Väl på Allstar så haglade det massa drinkar, då Elin och hennes kompis hittade ett gäng grabbar med ett drinkbord. Shiiitmajbritt säger jag bara, jag var ett riktigt drinkluder. Killar från stockholm.. hmm. HAHAHA plus att jag ramla ut från Allstar, så jäkla pinsamt flög upp fort som fan..gjorde illa hakan och pekfingret.
 
Igår hade vi massa snack om får sista VFU och EXarbete, så jäkla nervöst så jag smäller av! Madde och jag är inte hundra på vad ska vi skriva om, eller njjja, vi kanske har ett litet humm om vad vi ska skriva. Men vi ska snart skriva ett PM snart och få handledare AHHHHHHH! Nä nu har jag inte tid att skriva mer, nu måste jag göra mig iordning för plugg nere på bibblan med Bea :) 
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp