- SICK

Jaha, blev inte magsjuk med blev dödssjuk istället alltså super förkyld, halsont och snoooorrrrrrrr överallt plus feber. Ajja men jag slapp magsjukan! Hellre dödssjuk ;) hehe näääärå, bebis baciller is god for me. Jag hade så jäkla roligt förra helgen, träffade massa underbara människor och åt massa mat. Allt gick super förutom att jag blev sjösjuk.... Mådde så jävla dåligt! Men allt annat var super <3 
Snart är det påsk och jäklar vad jag längtar, träffa massa folk, äta mat och dricka vin :* påsk påsk påsk in my heart.


Nä fyfan nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Hoppas ni också kommer att göra det för att om ni inte gör det så kommer jag påminner er om det ÖVERALLT, instagram, Facebook och Twitter! Jo jävlar ja....... Jävla människor som ska påminna än varje dag att de mår dåligt... Jävla jävlar. Ja jag har PMS. Borde ta bort dessa människor överallt där jag har dem, men jag känner mig bara taskig då. Men har iaf tagit bort dem från mitt flöde på Facebook. 

Skulle kunna skriva en jävla uppsats om detta, kanske ska göra det varje gång jag har PMS? FAAAN förstör min fredag ännu mer med ert snyftande, fan använd nässpray och håll***!!



Till er, trevlig helg.
my life ★ | |
Upp