- MONDAY 9/3

Måndags bloggning..
Denna helg var verkligen inte som en vanlig helg. Satt hela måndagen och halva lördagen med en hemtenta. Skickade in skiten som jag inte alls var nöjd med och tog "helg", fast det kändes inte alls som helg hade mer en måndags känsla. På Söndagen gjorde jag inför praktiken, lagade mat, städade och handlade massa saker som jag kommer att behöva. Så söndagen gick åt till att göra allt detta. PLUS en välbehövlig promenad med Malin. 
Idag har jag gjort min första praktikdag och det slog mig i morse att detta PÅ RIKTIGT är min sista praktik som student på HIG.. SHIIIIIT POMMES. Tror jag smäller av. Så idag har jag bearbetat den tanken samtidigt som jag har försökt lärt känna nya barn. Det är mycket som händer i skallen på mig nu, samtidigt som jag Madde ska börja planera Exarbetet! GASH PLUS att jag måste försöka hitta något sommarjobb. Förhoppningsvis blir det i Ljusdal :) 
Nä fyfan, nu ska jag äta middag, heeeeej da
 
SAKNAR MIN LILLA ANNSING AKA RÄKANN <3
my life ★ | |
Upp