THURSDAY

Shit majbritt vad fort veckorna går, redan Torsdag och inte alls långt kvar till helg. Men innan helgen kommer att börja ska vi ha en till redovisning plus ha en datasökning efter artiklar. Sjukt mycket i skolan nu alltså, massa som ska skrivas och redovisas innan praktiken. Under praktiken kommer vi också ha massa upgifter, så det kommer vara mycket nu under VT och det kommer nog inte att vara nå lugnt under HT sen heller men men det är bara typ två terminer kvar! SKÖNT. Men nu jäklar måste jag öva på det jag ska redovisa lite senare idag, kung kung. 
 
HAHA vet ni vad jag glömde igår då? JO...... att lämna in studieförsäkran.....SÅ JÄVLA KLANTIG, haha men har jag klarat mig såhär länge utan pengar så kan jag väl klara mig en dag till. Så typiskt mig att inte kolla igenom mejlet riktigt, jag kollade ju bara hur mycket pengar jag skulle få. ><
 
HÖRS HEJ
 
 
my life ★ | CSN, forgetful, skolan, stupid | |
Upp