MIN SAMBO

Måste ju så klart säga att min sambo är världens underbaraste nu när jag inte får några pengar! han ska jag inte glömma, världens bästa kille <3 Han skickade blommor till mig i Onsdags! Aldrig fått blombud sådär, så himlans glad blev jag. Han är då romantisk min karl ;) 
 
Middagen igår var rolig :) men jag var lite trött och seg men tillslut kom man igång.Efter krogen blev det efterfest hos "sjögga" en kompis till Eveline och Elina. Meningen att vi skulle bada bubbelpol men den blev aldrig varm (lite tur var väl det). Så husägarn däckade och resten av människorna drack prosecco. Han bor i ett jävla maffigt hus alltså, inte något i min smak men häftigt är det. Han försöker dock sälja det, MEEEEEN dyrt som fan och det finns ingen människa i Ljusdal som skulle kunna köpa det. HUSET PÅ HEMNET 
 
Idag mår man,....,.,.,.,.. SKIT. hörs hej
 
 
 
my life ★ | |
Upp