längsta dagen ever

Alltså vaknade kl 06:00 och åkte till skolan kl 08:30, sen kom jag hem kl 20:00! sååååå jäkla lång dag, först två redovisningar och sen års möte med PIG. Valde en ny styrelse till 2015, och det blev riktigt bra tyckte jag! SUPER. Så nu ligger jag helt utslagen i soffan och funderar på om jag ska tvinga Robin att klia mig på ryggen ;) hehe. Fast helst vill jag sova, så det blir nog det snart! 
När man sitter med alla andra pedagoger i pig så vill man aldrig sluta plugga, då vill man bara fortsätta studentlivet! men så fort man tänker på allt plugg vill man bara bli klar med allt. Börja jobba på en förskola/förskoleklass och börja tjäna pengar. Men tiden går så jävla fort, känns ju inte som att man har pluggat i 3 år snart. Men nu är det bara 2 terminer kvar :) wiiiho. 
 
Men nu jävlar ska jag kolla lite på tv sen SOVA!
 
PUSS HEJ FOLKET
 
Bild på mig och Eveline från helgen 
 
my life ★ | |
Upp