happyface today

Bra dag idag! först fått en massa plugg gjort, spelat massa LOL coh fått ett paket :D ett paket som var riktigt försenat, mamma och emma skickade det till mig förr förra fredag men det kom inte fram förns nu. Dom skickade ett litet peppande paket :) eftersom jag var så ledsen då! GULLIGA ni. ♥ Fick en tidning, tandborste, liten flaska vin, läppsyl och lite godis. Godiset får jag gömma en liten stund, eftersom jag är med i en utmaning att vara utan godis, läsk och massa annat onyttigt i 70 dagar. Har faktiskt gått 35 dagar nu och det har gått riktigt bra, blir lite sugen ibland när jag ser massa choklas överallt MEN mest av allt CHIPS OCH DIP, det är något jag längtar efter. Men som sagt har gått super bra, :) kanske till och med fortsätter köra några fler dagar. 
BTW fick världen bästa sms idag, AV........CSN, SÅ HAPPY! Mitt beslut har gått igenom och jag kommer att få mina pengar. Kommer troligtvis få dem i morgon, hoppas hoppas. Känner mig så nå otroligt fattig :O PLUS att vi kommer att få ca 200 kr mer i lån också. (Y) Så nu jävlar ska jag betala av hyran och böcker.
 
nä men nu tar batterit snart slut i datorn och jag orkar inte hämta laddaren, men vi hörs. Pusshäj
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp