- TORSDAG

God morgon
Igår var en bra dag, redovisningen gick ju hur bra som helst trodde verkligen inte att den skulle vara så "lätt", trodde mer att vi skull sitta i grupp inför läraren och berätta vad vi skrivit och sedan lyssnat på de andra om vad dem har skrivit. MEN så var det inte :) vi satt i egna grupper och talade om vad vi hade skrivit utan lärare och vi fick diskutera fritt om våra egna erfarenheter.. det brukar man inte få göra vid vanliga litteraturseminarier. Så det gick awesome, enklare än vad jag hade trott :)  Så dagen började bra som sagt, sen på kvällskvisten så for jag ner på gymmet för att träna med Elin och det gick också SUPER bra. Vi hade inte planerat något om vad vi skulle köra, men det slutade med bröst och armar, ett spontant gympass som också slutade super bra! känns verkligen i armarna idag vill jag lova, jag kunde knappt använda deon igår.
Idag blir det matematik workshop på skolan och sen drar jag hem till kära Ljusdal! WOOOHOOO.. det ända jag har planerat är att jag ska umgås med min syster! the one and only ungefär. sen har jag inte planerat något annat med någon annan, i och för sig så ska jag ju till tandis och frisören men annars bara syster yster, Men innan skolan och JUL så ska jag ner på stan och shoppa lite med Robin. Har inte shoppat sen innan Ljusdal, SHIIIIIT MAJBRITT.. så nu jävlar :) hehehehehe
Men tjarå (bitches)
 
Syrran och Mikaela :) ♥
 
 
my life ★ | |
Upp