- SKALLEBANG

Skallebang idag, men bara LITE vilket är riktigt skönt. Fick i mig ganska mycket vin igår hemma hos Bea och Eric, hade nog lite för roligt, hehe :) Det var tänkt att vi skulle dra ut, men jag och Julia struntade i det och gick hem ist. SÅ värt, hade kommit ut på krogen typ vid 1, sen ta sig tillbaka hem typ på engång!? nä tack, men det hade varit as roligt att träffa folk på bilagan! kung ställe, så roligt att lyssna på folk som sjunger karaoke. Men det var skönt att träffa Robin med innan han åkte på jobb. Som tur är kommer han hem ikväll kl 19, då ska vi försöka gå ut och äta. 
 
Igår åkte jag och Robin ut till Valbo och kikade lite i affärer, han blev tre tröjor rikare och jag en :) sjukt nöjd med min nya tröja! 
 
Nu blir det serier, så kanske jag kan försöka ta tag i vår stökiga lägenhet.
 
my life ★ | |
Upp