- ONSDAG 9 FEB

SJUKT vilken träningsvärk jag har, Robin och jag köra biceps och bröst igår på gymmet. Så fort jag rör mig så gör det ont, eftersom jag har träningvärk sen i måndags! så det ända som inte värker är tårna typ.. Men men träningsvärk är SKÖNT ;) känns att man har gjort något. Idag klev jag upp vid 7 och drog senare ner till bibblan vid 9 för att plugga med Bea, där satt vi tills typ 13 sen drog vi på Waynes för att luncha AS GOD SALLAD.. (fast bea fick ett hårstrå i sin sallad, så hon fick en ny). Där satt vi yttligare en stund för att plugga :). Vart inte så super mycket gjort där på Waynes men på bibblan fick jag rätt så mycket gjort. Känns skönt att man är i fas med plugget, ist för att ha den där känsla av stress som jag hade precis efter jul. Dock känner jag att jag inte riktigt har släppt det, har liksom inte fått någon ro i sinnet eller kroppen.. känner mig spänd hela tiden! JAG BEHÖVER SEMESTER! vill åka till något varmt ställe där jag kan koppla av och läsa böcker som inte har med kursliteraturen att göra.. men men när det sker det vet jag inte.
Men bea och jag har bestämt dejt på Waynes imorgon för att plugga :) det var rätt mysigt faktiskt, så vi tänkte att vi sitter där på förmiddagen imorgon innan vi ska ha WORKSHOP på skolan.
Ska dricka massa med te tills jag blir kissnödig!!!!!! punkt 
 
NÄ nu ska jag spela lol och låta hjärnan vila ifrån kurslitteraturen ;) 
 
HEJSAN 
btw, det här med stavning alltså.. kan ju vara ett ypperligt tillfälle att träna på det när man skriver blogg..... MEN DET ORKAR JAG INTE.. min blogg och jag skriver på mitt vis, det ska gå fort alltså och jag orkar inte kolla igenom det innan jag publicerar. Så jag tänker inte ursäkta mig stavning för nån :) sådeså. Duger inte det så får ni sluta att läsa :):):) 
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp