- IN MY MIND

ÅH GE MIG KLADDKAKA MED GRÄDDE! så sjukt sugen så jag smäller av, men jag får verkligen inte.. ska hålla mina 70 dagar och det har jag bestämt. Kommer nog att hoppa läsken ett tag till, jag kan lika gärna dricka bubbelvatten, minst lika gott. Men jag blir stolt över mig själv när jag tänker på att jag har varit utan skit saker sedan den 1 januari, vet inte riktigt hur många dagar det är men den 11 mars är det sista dagen :) får se vad det första blir ;) kanske till och med väntar en dag eller två! hehe 
 
Är hemma i Ljusdal nu iaf, SÅ skönt.. förutom att jag ska till tandläkaren imorgon.... HALLÅ PENGAR, för jag tror att jag har hål i en av mina tänder >< och hur mycket kommer inte det att kosta!? GALET mycket säkert.. plus att jag ogillar tandläkaren jävligt mycket.. hatar verkligen när de ska peta i tänderna med den dära vassa saken.. fan ilar i hela kroppen när jag tänker på det! fyfan och jag kommer säkert måsta ta bort tandsten ocks BLÄ. Mina tänder alltså, i hate! Sämst på att använda tandtråd med... skit saker. har verkligen försökt förtränga detta men va fan nu ska jag ju dit imorgon. GASSSH. Hur ska jag kunna sova i natt.
 
Nä nu ska jag kollar på serier och lugna ner mig lite. 
HÄÄÄj
 
 
my life ★ | |
Upp