- HJÄRTESORG FRÅN OLIKA SORGER

God morgon
Vet aldrig hur jag lyckas vara så klantig men jag råkade spärra mitt kort i tisdags...... så var på banken igår och fixade nytt, så kan ju hoppas att jag får det imorgon annars blir helgen tråkig! SÅ JÄVLA klantig, men men pengarna blir som så gått som orörda, haha. Alltså Tisdag var inte en bra dag för någon, hjärtekross och bortgång av älskade människor. Man får så ont i själen för jag vet hur det känns, att det gör riktigt ont i början men jag kan också nästan lova av hela mitt hjärta att det kommer gå över. Det kommer inte att glömmas men de kommer att bli något som man kan leva med utan att det gör ont. Men det kan också ta ett tag. Efter ett breakup så känns det som att förlora sin bästavän och så är det ju. En människa man har levt med och delat saker med finns inte mera på samma sätt som den brukar och såklart är det de som smärtar mest, en förlorad vän. jag hoppas verkligen att man till slut ser ljuset i tunneln. 
 
Förutom detta tråkiga, så finns det mer tråkigt.. ATT PLUGGA OCH INTE KOMMA NÅGON VART! dynga....Idag ska jag iväg till kl 9 och plugga i bibblan, måste verkligen få något gjort idag... annars blir det ingen rolig helg för mig. 
 
 
 
my life ★ | |
Upp