- GO KVÄLL

Ojojoj vad jag har haft det bra i Ljusdal de senaste dagarna, hur mysigt och härligt som helst. Men nu är man tillbaka till verkligenheten i Gävle och den började väl inte super bra, har haft ont i huvudet nästan hela dagen så det har inte blivit nå plugg alls. Men imorgon ska jag kliva upp tidigt och plugga innan jag drar till Madde. Nu ska jag bara tagga ner framför tvn och hoppas på att huvudet är bättre imorgon :) vill verkligen bara vara klar med uppgifterna innan helgen, men det ser mörkt ut ;) hehe sen nästa helg har vi hemtenta..... baajs längtar inte precis.. OCH sen börjar praktiken! PANIK. Shiit snart går vi ut på 10 veckor praktik, vår sista praktik, sen är det sommar och sen börjar sista terminen. Pirrar i magen så fort jag tänker på det, tiden går så jäklans fort!
Nä nu måste jag sluta skriva om det där, blir så nervös! ;D 
Nä nu dags för lite tv, sen blir det att lägga sig tidigt, puss puss
 
 
 
my life ★ | |
Upp