- GOD MORGON LÖRDAGEN DEN 12/12

God morgon people! Morgonpigg som vanligt, but i like it. Hade varit tusen gånger värre att ha varit morgontrött. Typ de där människorna som snoozar? jag fattar verkligen inte det, visst kanske gjorde det någon gång när jag var yngre men det var verkligen inget för mig. Jag är precis som min pappa, klockan ringer och då är det bara att kliva upp. Fast nu förtiden ligger jag och kollar facebook och instagram på telefonen innan jag kliver upp ist, typ en kvart eller så. Men jag skulle aldrig sätta mobilen på snooz >< hatar att höra alarmsignalen på morgonen! kan ju vara därför haha! Fast jag gjorde en sjuk sak förut när jag jobbade som elevassisten, jag ställde klockan tre på natten... för att jag skulle få känslan att jag kunna få sova längre.... alltså såååå jävla dumt! förstör sömnen liksom! Sen när man är förskollärare kan det vara bra att vara morgonpigg :D WOOHO. Inte långt kvar nu tills jag får göra min första arbetsdag :) 
 
Men vad händer idag då? Joo först ska jag ner på stan och kolla på lite julklappar, sen hem och fixa mig och lägenheten innan tjejerna kommer ikväll :) Ikväll blir det julmys för hela slanten (och vin såklart) hehe. Vi ska köra julklappsleken :) och eftersom jag är ute i sista sekund som vanligt.. så ska jag handla dem paketen idag. 
 
Nä nu ska jag forsätta dricka mitt citronvatten och kolla klart på ett avsnitt med true blood :) 
TREVLIG HELG ALLESAMMANS.
 
YAAAAAAAS.
 
 
my life ★ | |
Upp