Tjänare Augusti

Okej, April gick förbi med födelsedagar och tråkigheter. Hade verkigen kommit igång med bloggandet efter jul, men sen kom praktiken och jag orkade inte riktigt skriva på en massa uppgifter samt göra praktiken så bloggen kom verkligen inte i första hand. Sen i slutet på praktiken fick min familjen en SKIT tråkig nyhet. Mamma ringer och säger att hon har cancer IGEN...... så jag orkade verkligen inte skriva ner mina känslor och tankar, ville inte dela med mig av dessa piss dåliga nyheter. Just under Maj månad var allt piss, massa i skolan plus alla tankar om mamma. Juni och Juli har varit några månader man har försökt mått bra. Fast i dem flesta stunderna har jag såklart mått skit bra med tanken på vilka underbara människor jag har haft runt mig, min familj, vänner och pojkvän med hans familj <3 (världens bästa människor). Men det har varit en skit jobbigt process och den är fortfarande lite jobbig. Först tänker man hur fan kan en människa (min mamma) få cancer TVÅ ggr!! SÅÅÅÅ jävla orättvist, så jävla förbannad var jag, ÄR JAG. Man tänker alltid det värst, så typ det första jag sa till Robin var att vi måste skaffa barn NU, för mamma måste ju få bli mormor. MEN hon är nu fri från cancern och är under cellgiftsbehandling, så nu ska dessa jävla sprutor tas och sen kan mamma så fort hon är pigg komma på banan igen. Oavsett om mamma mår dåligt just nu under denna period så är hon fortfarande världens bästa mamma, lika rolig, underbara, snäll och omtänksam fast hon är begränsad till att göra vissa saker.
 
För dig mamma kommer jag alltid att finnas för att hjälpa, älska och dela min och din lycka med, ända tills den gropiga och raka vägen skiljer oss åt. Älskar dig mamma <3 
 
FUCK CANCER
 
 
 
my life ★ | |
Upp