kunghelg

Hade en riktigt bra helg! 
Fredag core träning med Malin, gick mycket bättre den gången än den första.. första gången hade jag så otroligt mycket träningsvärk i armarna så jag kunde knappt göra övningarna vi skulle göra på golvet! tog mig knappt upp igen. Dagen efter ett corepass har man så otroligt ont/träningsvärk i magen.. känns som ett fett blåmärke över hela magen och man kan inte röra sig. Sen på Fredagskvällen hade jag och Robin det lite mys och kollade på film, Enders Game skit bra film kung slut! till och med Robin tyckte den var bra och han tycker typ om beck filmer och det är långt i från sci fi filmer ;p 
Lördagen vaknade upp med fet träningsvärk men upp tog jag mig och började gör i ordning för vi skulle få främmande av våra föräldrar, både mina och Robin föräldrar skulle komma hit och bo på hotell. Vid kl 16 efter vi har tagit en sväng på stan var det dags för hockey, Brynäs - Skellefteå, Brynäs förlorade och pappa blev på dåligt humör ;D men så fort vi kom till fullirggaren blev han glad igen. Där blev det först middag sen tog vi hissen upp och satte oss på skybar och tog några drinkar. 
Söndagen kom dem på besök och var här hela dagen, vi tog en sväng på ikea för att köpa nya byråer! sen blev det massa skruvande och pizza :D på kvällen kollade vi på Thor The Dark World, sjuuukt bra den med! 
 
Denna helg var kanon, alltid roligt när våra föräldrar är här! då får man en perfekt dos ;) 
 
Igår hade vi även litteratur seminarium, gick förvånads vis bra! bästa litteraturseminarium jag har haft iaf :D var meningen att jag skulle iväg och köra ett steppass med Malin men båda var så otaggad så vi struntade i det. Det är så otroligt dåligt väder här just nu så man vill helst inte ens gå ut... blött och slaskigt OCH GRÅTT! så igår vart det ingen träning alls.
 
Idag har jag pluggat på morgonen med Maddelo! gått skit bra skrev klart uppgiften från seminariet och började kolla igenom en annan uppgift som vi ska börja med imorgon :) Så nu tänker jag slappa plugget för idag och äta min lunch! ikväll blir det Dance fusion med Elin som äntligen är tillbaka ifrån Timrå! ;)
 
tjatja bicthes... nä skoja :) tjarå.
my life ★ | |
Upp