why me?

sjuuuuuuk  ><...............
varit dålig hela helgen.. började i fredagskväll när jag satt på lan i skolan. Orkade inte sitta kvar, så jag drog hem.. så jäkla typiskt. Trodde jag mådde bättre på lördagen, men ack så fel jag hade.. så fort jag satte mig i bilen påväg till ikea så började jag må dåligt. Fick ont i ögonen av allt ljus och hela kroppen gjorde ont, kändes som om att jag skulle få nackspärr. Igår kändes det likadant, så fort jag skulle göra något så blev jag dålig.. >< vrf? har absolut inte tid, AS mkt i skolan.. har en uppgift som ska vara inlämnad idag och den är inte klar och en massa obligatoriska lektioner i skolan.. Men jag är på bättring vägen, ska bara ta det lugnt i dag och försöka få in uppgiften. För i morgon SKA jag till skolan.
 
ÅH jag som vill träna :( känslan efter att man har tränat är obeskrivlig.. och den känslan vill jag ha.
my life ★ | |
Upp