joru!

här händer det inte mkt kan jag säga... har fortfarande inget riktigt internet i lägenheten såååååååå..
kommer dröja ett tag till innan jag kan börja skriva som vanligt igen. Sitter iaf på jobbet just nu med ingeting att göra, alla elever har hemstudiedag och alla lärare planerar. Jag har inget speciellt att planera, bara hitta matreial åt min elev. ikväll ska vi iaf gör något åt mitt hår, BORT MED UTVÄXTEN! USCH...

till helgen blir det dubbelmöte och jag är inte ett dugg pepp på det, min hals vill inte just nu. men iaf så kommer jag åka fram och tillbaka till Sundsvall. Dit på lördagen, hem sent på kvällen SEN upp på Söndagen och åka till Sundsvall igen SEN åka hem.. vilken helg jag har att se fram imot. Tur är väl det att jag åker och spelar innebandy,, annars hade jag fan inte åkt fram och tillbaka! 

Vann iaf i helgen mot Sundsvalls BK ;) vann med 9 - 4! nu ska vi klättra tjejer!!


my life ★ | |
Upp