April, Apriiiilll jag kan lura dig vart jag vill!

God morgon på er! idag är det ju första dagen på April, alltså den 1 Aprill 2011. Vad är det som är så speciellt med denna dag då? jo man får luras hur mkt man vill, fast bara skämtet är roligt... annars är det inte okej. Man får tex inte skämta om något allvarligt, för då är det ju inte kul :p så idag på jobbet kommer jag att bli lurade! det kan jag lova, iaf av min elev. Fast jag ska vara svår att lura! ;)
Efter jobbet ska jag på Ljusdal och kolla efter läppstift. Vill ha någon annan färg än röd, typ lila aktigt skulle vara snyggt, får se om jag hittar det :) Sen ikväll blir det fest hos Sandra, WIIIIEWIIIE. Men jag ska komma till henne lite innan för vi ska beställa mat, fixa oss och snacka lite skit! :D kommer att bli AWESOME!


OCH ANN KOMMER HEM IDAG! :D


my life ★ | |
Upp