MÖÖÖMS

Var Mikaelas sambo igår ist för Niklas, och det var lika mysigt som vanligt :) tittade på Filip och Fredrik och Im a Legend. Sen var det sängdags, och en sak kan jag ju säga,,, jag PRATAR alltid i sömnen när jag sover med Mikaela, PINSAMT. Men i natt hade jag bara mumlat, som tur va. och grejen är att jag är halvt medveten om vad jag gör med, men kan inte göra något åt det :P man måste säga "Men sov nu Elin", då lägger jag mig på engång! helt sjukt ;p pinsamt pinsamt. Har fixat en app på telefonen där jag kan spela in när jag pratar i sömen ;) har inte sagt något roligt än ;p men det kommer väl.

idag har jag skrivit intresseanmälan på några lägenheter med :) får se hur det blir :) vill verkligen inte bo hemma längre, vill ha mitt EGNA hem. Bara mitt, som jag får bestäma över själv. fast bo ensam låter lite hemskt, men det klarar jag ;)
JAG ÄR HUNGRIG! och jag hinner inte gå på lunch! usch hatar när det ska krångla såhär. har inte gjort någon matlåda.. så får väl skylla mig själv anntar jag. tänkte att jag skulle hinna hem och fixa, men nej nej nu måste jag ha lektion. kan inte alla lärare sluta vara sjuk?!?!?

ikväll är det äntligen innebandy <3 och sen en massa mys.

match i helgen FFS.

over and out
my life ★ | |
Upp