MÅNDAGAR I MITT HJÄRTA ♥

Måndagar alltså, vilken seg dag. Varför finns den?! hoppa över den tycker jag :) nära, då blir ju Tisdag den jobbiga dagen istället! Ja som vanligt dem senaste måndagarna så har jag pluggat arslet av mig, och denna måndag var inte annorlunda.. men nu har vi i studiegruppen fått bort ganska mycket. Så nu är det bara redovisningar kvar :) och plus lite till!
 
Sen fick jag svar från den kurs jag har haft rest i OCH jag är godkänd, ÄNTLIGEN och som vanligt tycker han att jag skriver med slang, antigen är det slang eller med dialekt. men ajja, är godkänd nu iaf, SJUKT SKÖNT. tack till Sandra som hjälpte mig också <3
Så nu väntar jag bara på att få svar ifrån den förra kursen, hoppas att jag slipper göra komplettering! känns som om att jag kommer att få göra det men vi får väl se. Känner mig sjukt osäker på mig själv efter jag fick mitt första Fx från Johans kurs (vetenskapligkurs). Men men det är bara att kämpa på!
 
Ligger i soffan nu med en bok i högsta hugg, ska försöka läsa några sidor innan jag lägger plugget på hyllan för idag. Måste bara säga att jag har världens bästa studiegrupp <3 Mycket "tacka folk inlägg", men jag älskar människorna som är i min närhet.  
 
BTW lyssnat på sjukt braiga böcker på storitell nu på sistone De fördolda, lärjungen, fjällgraven och den stumma flickan. Böckerna handlar om en psykolog som arbetar med polisen och han lyckas alltid typ vara inblandad i fallen på något vis. AWESOME 
 
 
my life ★ | |
Upp