JAG HATAR HAJAR

Har man sagt A så får man fan säga B. Så jävla less på människor som skriver ut massa skit på facebook bara för att folk ska tycka synd om en, faaaaan vad less jag blir! Sånna människor är så otroligt tråkiga att läsa om, SLUTA MED FACEBOOK OCH BÖRJA SKRIV DAGBOK (på papper såklart där ingen kan läsa, för det är fan ingen som begriper vad ni skriver ändå! jävla retards). Ska man vara öppen då ska man fan vara öppen, inte halv öppen. Själv känner jag såhär om mig själv, antingen är man ärlig och skriver/säger vad man tycker eller så håller man käften! Jag skulle själv vilja vara öppen här på bloggen men det vill jag inte, vill inte att folk ska veta allt om mig vet ju inte ens vilka människor det är som läser min blogg. Så jag håller inte på att skriva i GÅTOR och tar det med mina vänner ist.... vem fan vill göra människor förvirrad.....
 
Verkar som att mina mens kommer när som helst nu.
jävlar vilket humör jag är på, hoppas jeppe förlorar PH och att han ramlar i en hög med apskit när han går därifrån.. PUNKT nu ska jag sätta mig och umgås med någon som gör mig glad, min bästaste ROBIN! 
Gräddet på moset så saknar jag allt som har med Ljusdal att göra..... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp