5 feb

God morgon

Klev upp tidigt idag för att plugga, men icke sa nicke! Fastnade framför tvn ist, bra där. Var meningen att Madde skulle komma hit och plugga men hon kände sig inte riktigt frisk så hon stannade hemma. För mig känns det ganska så hopplöst att plugga själv, vill ha någon att bolla med medan jag skriver så Madde är mitt bollplank :D nä men vi pluggar super bra ihop! Så nu taggar jag inför att åka till skolan och gå på föreläsning! 

Igår blev det ingen dans, fortfarande så jävla opepp på träning! Men då kom Elin hit ist och så spelade vi lite Kinect och dansade zumba :D riktigt roligt var det och svettig blev jag också. 




my life ★ | |
#1 - - Mikaela:

Träningen är verkligen inte rolig jämt, men du har ju varit så jävla duktig. Kämpa på, motivationen kommer tillbaka <3

Upp