mat?

den dagliga frågan "iaf för mig" vad ska jag laga för mat? så nu sitter jag här och undrar vad jag ska laga för mat, och just nu i denna skrivande stund kommer jag på vad jag ska göra ;D haha! kanske så jag ska göra, skriva om det på bloggen så kanske jag kommer på. Men det kanske inte är så roligt att läsa, men det blir iaf potatis och köttbullar med gräddsås och lingonsylt.. "hästbullar" höhö.
 
Var iaf ner och tittade på dop present :) och jag hittade en jätte mysig affär nere på stan! låg lite gömd, men jag hittade den :) SOM TUR VA! hade massa fina kläder och leksaker, affären hade märken som geggamoja, Villervalla, Novanstar och Bobux, SUPER SÖTT. skit svårt att veta vad man ska köpa, man vill ju inte gå till h&m eller lindex, man vill ju att det ska vara lite speciellt :) fast det kan det väl vara på H&M med, men jag ville köpa något extra fint. H&M saker/kläder kan hon få när hon fyller år ist :D
tyvärr är paketet inslaget, annars hade jag kunnat visat på söndag vad jag hade köpt. Men jag kanske hinner knäppa kort när hon öppnar :) fast öppnar man paketen på dopet eller gör föräldrarna det själva efteråt? :p hehe jag har faktiskt inte vara på så många dop i mitt liv så ni får ursäkta! ;) och dopen jag har varit på kommer jag inte ihåg höhö.. way too small to remember. 
 
Nä nu ska jag laga mat :) hejhej 
 
fin fina bilder! 
 
my life ★ | |
Upp