ge mig påsk

känns som att min hjärna är inställd på påsk redan (: vill påskpynta och ta LITE lov! hem till kära Ljusdal och festa lite ;) Men innan jag ska ta påsklov SKA jag göra klart experimenten som jag ska göra. Vill helst ha dem gjorda så jag slipper tänka på dem efter påsk! Ska försöka :) 
precis kommit hem efter en promenad, SKÖNT men blåsigt plus att det är halt på vissa ställen så man går och spänner sig. Har tagit hem en app på telefonen som heter Gå för hjärtat det är becel som har gjort appen, så för varje kilometer du går så skänker becel 1 kr till women in red, hjärtfoskning. Gå in på hemsidan vettja eller så ladda hem appen och börja gå :D värt.
Ikväll kommer mikki till mig, ska bli roligt :) prata en massa som vanligt och äta godis ^^
och imorgon kommer syster yster till stan, så får se vad vi hittar på ihelgen :) får försöka hitta på något skoj! 
 
nu ska jag plugga lite sen äta mat :)
 
 
 
my life ★ | |
Upp