fysik

JORU, här har det inte blivit så mkt gjort ;p har varit för lat för att skriva.. hehe. Fast ändå jag har velat uppdaterat, men det blev aldrig av liksom. I helgen tog jag och Robin det lugnt, lagade mat, kollade på film och myste :) blev en promenad i Boulognerskogen på söndagen då det var som soligast! men det blåste lite så det var inte så trevligt ;p 
ska snart iväg och hämta ut lite paket på coop! älskar paket. Glossy boxen och en ny laddare till min dator, höhöhöhöhö eftersom jag tråkade förstöra den jag hade ^^ klantigt gjort.
 
Har varit i skolan idag på en liten föreläsning på en och en halv timme, kändes lite ovärt först att åka till skolan men det visade sig att det var värt det! as intressant, håller på med fysik och jag har aldrig upplevt fysik som rolig och intressant men nu gör jag det :) roligt med tanke på att jag hatade fysik förut ;p tycker inte om kemi eller teknik så mkt heller och de ämnena ska vi ha snart med! så förhoppninsvis så ändrar jag mig åsikt för det med ;p
 
 

haha detta är varför jag helt plötsligt tyckte att fysik va så roligt ;) 

 
my life ★ | |
Upp