Varför? Bra fråga..

Varför varför tittar jag på skräckisar själv? För det första så kan jag inte vänta att kolla om jag hittar en film sen så blir jag inte rädd efteråt, kanske en liten stund. Men det försvinner så fort det kommer :) det bästa som finns är skräckisar och thriller filmer, det är nästan det ända jag vill kolla på. Tycker inte om drama filmer o_O.. Sitta med gråten i halsen under en film är så jävla jobbigt och tråkigt. Fast ibland fastnar jag för vissa drama filmer ^^ men jag tycker om att kolla på film, älskar känslan efter när man har kollat på en grym film :) en riktig skräckis rulle är det bästa som finns! Riktig spökfilm, bäst är det när de handlar om barn som ser spöken.

Men nu säger jag god natt till den 17/2 - 2013 för första och sista gången :) haha fast nu blev det över tolv så nu är det den 18 >< haha

Sova gott och ladda för plugg imorgon :) pussssss alla fina.
Känner mig glad i själen ikväll :)

my life ★ | |
Upp