shopping

Efter allt pluggande tyckte jag att jag var värd lite shopping :) Så jag drog ner till stan med Elin. Alltid lika trevligt att umgås med henne :D Bjöd henne på en smoothie på naked jucie bar, har fortfarande brain frezzzzzzzz efter den! börjar göra ont i ögonen nu >< what¿
 
Här kommer lite bilder på vad jag shoppade (: 
 
Långärmad tröja från gina tricot 199:-
 
Röd tunnstickad långärmad från Bik Bok, den va på rea så köpte den för 79:- super fin färg!
 
Vit spets tröja från Lindex 149:- sitter AS bra på mig.
 
3 pack trosor från hm 79:- och solpuder.
 
Och en gul mysse på JC för 49:- Letade en röd men det hittade jag inte. 
 
Plus svarta leggins men det behöver jag inte knäppa kort på :p 
 
 
 
my life ★ | |
#1 - - Elin:

Blev massa snygga saker. ;P hehe

Svar: blev ju det ;D
Elin Andersson

Upp