Ljusdal

har inte blivit nå bloggande de senaste två dagarna. Har inte haft tid att sitta vid datorn och jag tycker att det är så tråkigt att blogga ifrån mobilen. Har haft en bra helg iaf :) 
 
Fredag: Tog tåget från gävle och kom till Ljusdal kl 12, då lunchade jag med syrran och sen träffade jag Patrik. Jag och Patrik hade så mycket att prata om, det var super trevligt och tiden bara rann iväg :) trevligt trevligt. Var ganska så trött på Fredagen så jag gjorde inget speciellt på kvällen, låg och sov i soffan typ hos mamma och pappa. 
 
Lördag: Vaknade upp hemma hos Robin och chillade lite, sen bar det av till systemet. Blev fest på kvällen med Emma och Louise :) sen åkte vi till Martin och festade. Sen gick vi ut på Järnvägs men det var så tråkigt där så vi drog till stadt, och där var det definitivt inte mycket bättre så jag gick hem ganska så tidigt! fast kanske blev lite för mycket vin för min del med........... typiskt. 
Har inga bilder på min dator och jag har ingen kamerasladd ;p så det blir ett inlägg utan bilder! :) annars hade jag lagt upp bilder från igår. Tänker iaf stanna i Ljusdal någon dag till, får se när jag åker hem. Vill träffa Robin lite också (: han åkte till Gävle och jag åkte ifrån Gävle, så vi hann bara sova med varandra en natt. Ikväll blir det bara mys iaf! vill kolla på en riktigt bra skräckfilm och äta massa onyttigt.
Sen ska jag skriva klart en uppgift också, men det kommer gå fort (: bara en sida som ska in.
 
Vi tar en gammal bild då :D
liten å blond ;)
my life ★ | |
Upp