Hem till Ljusdal

ska hem till kära lilla Ljusdal idag :) pappa är i Uppsala och påvägen hem ska han plocka upp mig. Ska skriva en hemtenta och då kände jag att jag kunde sitta hemma hos mamma och pappa, för där kan jag koncentrera mig. Hoppas det blir en lite mindre och lättare hemtenta denna gång! Vi har tills på Måndag på oss, men jag SKA fira Sandra på lördag! hon fyller 23 :D Så jag måste helst bli klar innan lördag, så får se hur det går :) sen tänkte jag passa och spela innebandy, men det sket sig!! fan taket i hallen har ramlat in ? :S jävla skit.. bara för att jag skulle träna denna vecka.. men jag ska troligvis hem nästa vecka med! kanske kan träna då ist :) SAKNAR INNEBANDYN SÅ SJUKT MKT!! skadligt mkt... speciellt när min bästa vän har börjat spela där igen och min gamla tränare har börjat träna laget igen! PLUS att jag saknar laget såklart! Men men, ska plugga klart först! hade jag ork så hade jag åkt hem en gång i veckan iaf. Men man vet aldrig ;) kanske får ork ? :D
 
Så innan pappa kommer så ska jag städa, packa och plugga! så jag har inte tid att sitta här! 
HOPPAS ALLA ÄTER EN SEMLA IDAG! Jag ska försöka hinna med det, annars får det blir en glassbåt :) 
 
 
my life ★ | |
Upp