träningen

förlåt jag har ju en sånhär sak också! bloggen går då inte i första hand för mig, och hur tänkte jag när jag startade en till ;P ajja träningen ligger lite på hyllan just nu, gymkortet gick ut och jag väntar tills januari då jag ska köpa terminkort :) Visst kan man träna hemma och så, MEN HUR ROLIGT ÄR DET DÅ? suger BA**E.. tröttnar efter 10 min och det är bara uppvärmning.. sen kan man alltid gå en promenad, det gjorde jag faktiskt idag ;p men det blir inte så mkt av det heller! Nu har jag fått nys på gymmet och tycker det är roligast och det är det jag vill hålla på med! så nu får jag försöka ta lite promenader nu när jag är hemma i Ljusdal, tänker då inte lägga ner pengar på ett gymkort när jag är här, grymt dåliga öppet tider eller så är det så jävla dyrt! Nä jag taggar till Januari när jag är tillbaka i Gävle :) Grymt taggad, då blir det Elin och jag igen. Världens bästa träningspartner! 
 
 
my life ★ | |
Upp