lite skratt skadar ingen

Sitter och skrattar åt mig själv och mina tankar om jag ska fortsätta ha kvar bloggen eller ta bort den. Mycket tankar som snurrar i mitt huvud nu, så det skulle ju vara bra att ha kvar bloggen och få blogga lite... Men jag tycker verkligen inte om att dela mina tankar med världen (Inte för att hela världen läser min blogg men ni fattar). Tankar som bara ploppar upp i mitt huvud är: "Hur ska jag göra, vad ska jag göra, klarar jag det, varför gör jag så, varför gör jag inte så osv.." never ending tankar som bara flöder. Försöker ta kloka beslut men jag tror bara jag sjunker längre och längre ner. Skulle bara få behöva komma till Gävle och rensa mina tankar ist för att vara i Ljusdal, men samtidigt så svider det lite i hjärtat att tänka på att åka härifrån. Åka härifrån känns som att åka ifrån något man älskar, om man skulle vända tillbaka skulle det man älskar vara borta och förlorat. Men tro mig inte fel lika mycket som jag älskar Ljusdal älskar jag Gävle om inte mer, älskar allt som har med Gävle att göra. Friheten som jag får när jag är där är oslagbar och alla mina vänner som jag har fått där under loppet på ett år är helt underbara, skulle aldrig byta denna upplevelse för något i världen. Mitt lilla Ljusdal, gud vad jag älskar dig.
 
Mina närmaste vänner vet iaf vad som händer i mitt liv just nu, och jag är så tacksam att jag har just dem. 
Min underbara sommar kompis, Mikaela Lindevall tänk om vi ändå bodde på samma ort året om! <3
 
 
 
 
 
 
Efter jag suttit och skrivit detta inlägg så vill jag ju såklart fortsätta och blogga, men jag vet ju hur jag själv är! säger en sak och gör en annan...Så vi får se hur det kommer sluta, men när jag väl börjar så håller jag på ett litet tag iaf :) så får hålla tummarna på att jag forsätter längre denna period då.
my life ★ | |
#1 - - Elin:

Miss u <3:)

Svar: SAKNAR DIG MED! <3
Elin Andersson

#2 - - sandra:

slut inte blogga !! <3 saknar dig! kom tillbaka till gävle nu!! <3

Svar: kommer i morgon bästa du! saknar dig med :* <3
Elin Andersson

Upp