Helg

Oj vilken bra Torsdag jag hade, först lunch med Mikaela och sen lite vin med Sandra :) as trevligt. Det var nog inte riktigt meningen att vi skulle dricka så mycket men så blev det iaf ;p lyssnade på en massa musik och jag älskar att vi har så lik musiksmak, då blir det alltid extra roligt :D kvällen slutade med att Robin och Sassa kom och hämtade upp med bil sen for vi till donken gött, har inte ätit donken mat på hela sommaren!

Vaknade igår att jag var bakis?! Fyfan, trodde inte att jag skulle bli bakis.. Men det blev jag, usch! Så igår blev det inte mycket gjort ;p jag och Robin tog det bara lugnt. Men nu är det iaf lördag och jag ska försöka pallra mig upp till Hemlingby så jag kan gå på systemet, för de närmaste två veckorna kommer bestå av så jäkla mycket alkohol! Nollningen är snart här och innan det ska jag på en födelsedags fest OCH på teambuilding ;) så måste handla lite å dricka!
Ska bli så roligt att träffa alla igen :) men nu ska jag ta och göra lite nytta, tjarå

my life ★ | |
Upp