Helg :)

Och så var det fredag :D den här veckan har gått super fort! Fick även reda på att jag har kvar mitt jobb på 75 % ända fram till jullovet :) väldigt glad!
Imorgon bär det av mot Sundsvall med robins familj, kul kul! Kommer inte ens ihåg när jag shoppade sist.... Skandal! Det var nog när jag var i Stockholm... Och det var länge sen ;) fast har inte så himlans mkt pengar heller så, blir ingen stor shopping.
Snart är det ju halloween med ;o Shiiit... Och jag vet inte vad jag ska vara!! Jag vill vara läskig!! Funderar på att vara en zombi eller en demon, men hur klär man sig då? :p vet iaf att jag ska ha svarta linser :) det hade jag i fjol med. Kom jätte gärna med lite förslag :)

Ikväll har jag inget planerat :) kanske ska försöka fixa till rummet som jag inte har gjort ÄN! Segis. Får se vad som händer :)


SAKNAR MINA VÄNNER!


my life ★ | |
Upp