snart smäller det!

imorgon gäller det :) min lilla syster tar studenten! helt sjukt, min lilla lilla lilla syster :) har lovat att jag ska fixa henne innan hon åker till Hudiksvall, så måste kliva upp kl 6?!?! jobbigt å så.. men vad gör man inte då? ;) hon har ju världens bästa syster.. :)
iaf så tar hon studenten i Hudiksvall, hon gick arrangör där på Glada hudikskolan. Så hela familjen ska dit och kolla när hon ska gå till någon park ? hon ska gå? för dom får tydligen inte åka flak? det är ju ändå flaket som är roligast...
Sen när allt är klart åker vi hem till Ljusdal och har mottagningen hemma :) massa folk och god mat :D längtar tills hon öppnar mina paket! WOOHO.. jag vill ha dom egentligen :D


har varit ledig hela veckan! skönt men det kommer bli fattigt i Juli ;p men vad gör det?! kommer vara i norge hela juli ... kommer inte att göra något kul ändå ;p bara jobba. Har blivit ändrade planer med, ska jobba i 7 Veckor isället för 6 veckor. usch kommer sakna alla så jävla mkt,, fyfan :( men men PENGAR :D


Men nu ska jag göra mig i ordning och pallra iväg mig till skolan. Måste lämna in lite papper.
tjarå
my life ★ | |
Upp