LÅNG HELG

inte blivit mkt bloggande här inte, men jag har verkligen inte lust att skriva.. så jag skriver när jag har lust och ork ;)

nu har jag LUST :) ikväll blir det Engmans på Stadt med Sandra :) tänkte dricka lite vin hemma hos mig först "Robin och min nya lägenhet" innan vi drar ut för att svänga våra lurviga och sen träffa Mikaela :D funnyfunny!

I helgen blir det släktträff.. hmmm.. på "farfars" sida, så vi ska till ALFTA!! ända till Alfta för en släktträff. Iaf så vet jag inte vad jag har att vänta mig, har aldrig varit på en släktträff. Eller jo det har jag ju, när jag typ var 2år? så jag har inte så bra minne av det. Så får se hur det kommer att bli! tänker iaf dra därifrån tidigare än pappa för jag ska åka till Hudiksvall till mina vänner! för där är det fest :D Fest hos Emmeil och övernattning :D (Y)

see you later alligator
my life ★ | |
Upp