hej lukten från havet

okej sorry dålig update å så! men har inte haft ork. Är helt slut efter jag kommer hem ifrån jobbet, allt är helt nytt! huvudet blir helt överfullt med information. Men det går bara bättre och bättre för varje dag som går. svåraste är nog SPRÅKET! shit majbritt, fattar nästan inget... och när dom säger åt mig att göra något så ser jag ut som ett stort frågetecken! dom bara skrattar åt mig ;p inte ok ;) höhö
MIDSOMMAR!! joru,,,, midsommar i Norge det funkar ju oxå. Fast midsommar ska ju firas i Sverige så är det ju bara. Men men har inte så mkt val ;p precis ätit sill och potatis :) MuMs! och nu ska vi iväg och kolla på någon brasa? bål? något dom gör här ;p
Saknar alla mina älskade vänner och min älskade pojkvän! buhu... men veckan har gått fort! som tur va :) ska jobba i morgon med sen är jag ledig på Söndag :) SKÖNT! ska chilla hela dagen..
GLAD MIDSOMMAR!
my life ★ | |
#1 - - Sandra:

saknar min elin<3

Upp