Äntligen söndag!

äntligen, som jag längtat till denna dag.
idag blir det en massa PACKNING! skulle egentligen ha gjort det igår, men jag pallade inte ;p
har så jävla mycket saker, vette fan vart jag ska packa ner allt i.
och så var de där med planering, hmmm.. skullle ha varit på Ikea innan jag flyttade in och köpt en soffa och massa annat viktigt. Så nu har jag bara en säng som jag ska flytta in :p men troligtvis så drar jag och mamma till Ikea efter jag skrivit på kontraktet imorgon. Sen måste jag städa med, usch kommer inte att komma in i lägenheten förns på Tisdag. Men så blir det om man inte planerar, så får skylla mig själv ;p
kanske kan tvinga syrran att städa? hon har ju ändå lov ;)

Men nu ska jag åka och handla en massa städsaker, helt otroligt! nu måste man ju börja köpa sånt själv med :P


glömde min kamera hos sandra, jävla orvar!
my life ★ | |
Upp