pepp opepp!

alltså, känner mig som en jävla bitch! vafan jag har lovat min mamma att det ska vara en lugn fest med LITE folk. Sandra, Mikaela och Jag har bestämt vilka som ska komma, punkt slut! sen så är det MITT hus och jag bestämmer "mammaochpappashusdå". Har redan sagt nej till en massa folk, då kan jag väl inte säga okej till dom andra som frågar sen ?? eller kan man ? NÄ DET KAN MAN INTE.. jag själv har bjudit dom närmaste vännerna och Mikaela och Sandra har gjort likadant. Hade det varit mitt EGET hus så hade ju alla fått kommit, då hade jag ju inte sagt nej heller. känner mig så taskig nu när alla frågar, usch vill ju inte säga nej! och nu låter jag som värsta bitchen.
Men såhär är det och kan inte göra något åt det, jag tänker iaf ha en trevlig kväll med mina vänner <3

PASSAR DET INTE SÅ HA EN EGEN JÄVLA FEST!
my life ★ | |
Upp