TIME!

FAAAEN vad tiden går fort >< får ont i magen så fort jag säger orden eller bara tänker på orden.. ligger efter i examensarbetet och har dragit ut på en annan uppgift som bara den. Snart miniventiliering och fixa en massa med förskolor som vi ska intervjua mmmmmmmm bla bla.. nu får jag ångest.. MEEEEEEEEN det har varit en bra dag om jag bort ser ifrån detta, fått massa gjort på den dära  utdragna uppgiften. Jag har haft en super bra tid nu ett tag faktiskt, först massa fest (haha som vanligt), träffas massa bra människor som gör dagarna värda att kämpa för (det lät starkt, men så är det faktiskt i nuläget). Nu i veckan kommer jag att stålsätta mig för BARA en massa plugg och sen på Fredagkväll ska jag tagga inför Halloween på kåren :D November kommer typ bestå av plugg, plugg, plugg och åter plugg, det är fan bara 52 dagar kvar.. >< UUUUUUUUUH. Fast jag längtar ju som bara den tills att jag får börja jobba på min förskola! Det är något jag verkligen ser framemot (: 
 
 
Nä nu ska jag fortsätta med allt viktigt, detta fick bli en liten snabb uppdate med massa stavfel! men min blogg och den skrivs på mitt vis (lat å så). 
 
Men puss hej å så 
 
 
Saknar löshåret :'(
 
 
 
 
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp