- TILLSAMMANS MOT CANCER

Denna äckliga jävla sjukdom.. Dra åt helvete!

Jag är så glad att jag har min mamma kvar. Sista cellgiftssprutan är tagen och nu är det "bara" efterbehandlingen kvar. Men det värsta är över nu iaf. Fastän att det ligger och gror i huvudet på mig... Speciellt nu när jag sitter och kollar på cancergalan och ser människor som får tillbaka till cancer precis som min mamma fick.. Tänk om det skulle komma igen? Så får jag inte tänka, men ibland kan jag inte låta bli. Nu blickar vi bara framåt och ser allt från det positiva, jag har kvar min mamma, det som många andra inte har <3 



Älskar dig mamma <3

my life ★ | |
#1 - - Elin:

Härligt att höra att det går framåt! Ser emot att få träffa mamman din på examensdagen kanske? :3

Svar: :*Familjen kommer på examensdagen (:
Elin Andersson

#2 - - Elin:

..... Dumma program. Den signerade inte som mig. Var jag ovan iaf!

Upp