- FRIDAY

Yeeey fredagen är här, fredagen den 13 för den delen! huhu men allt har gått som smör i solsken för mig :) Första praktikveckan är gjord och det har gått sjukt snabbt. Trivs verkligen super bra på avdelningen som jag är på nu, så himla trevlig personal och barnen är super härliga! Det känns verkligen i kroppen att man har gjort en arbetsvecka, haha jag är liksom redan trött vid 21? helst skulle jag vilja lägga mig i sängen och lyssna på ljudbok ;D Men måste försöka vara uppe lite längre iaf, så jag kan få sova ut lite imorgon. 
Imorgon blir det iaf vin och mello med Bea och Madde, vart vi ska sitta är inte riktigt klart ;) bara jag har tillgång till, mello, vin och en mysig soffa så är jag nöjd :D 
 
Jaaaaa just ja! Snacks/godis/läsk/bakverksförbudet är nu över :D WIIIIIHO, asså jag har klarat detta galant! inte stoppat i mig något av detta, känns sjukt skönt! så idag slog jag till med chips och choklad.. men njjjjja det var inte lika gott som jag hade föreställt mig. Så får nog se om det inte blir en lite längre utmaning, får se! men läsken ska jag då skippa :) inge mer bakfylle fanta.
 
Nä fy, har inte tid att skriva längre
Trevlig helg folkens som pappa brukar skriva.
my life ★ | |
Upp