- TISDAG

Kliver upp kl 6 och inser att jag inte börjar förns kl 13:00.. fuck life. Men men har fått lite skoljobb gjort sååå det är inte så fuck my life ändå. Igår hände det inte så mycket, vart massa plugg, LOL spelande och träning. Träningen känns idag vill jag lova, körde ben och rygg och idag är jag fett stel i ryggen. Måste bara tala om att jag tog 100 i benpress, helt sjukt vad benen var som spagetti! sjukt roligt. Inte för att jag har börjat bygga muskler eller så men jag är sjukt rädd för att mitt fett ska förvandlas till muskler och att jag sen kommer se ut som ett muskelberg DET VILL JAG INTE. Jag vill börja med att brännafett och sen bygga mer muskler därifrån, vill verkligen få bättre kondis men det är så jävla svårt, ger upp hela tiden för att det är för jobbigt... måste försöka komma över den där biten, typ ta en bit i taget. 
 
Nä nu ska jag fortsätta plugga, det blir ju inget gjort om jag ska blogga :) 
Ha en bra Tisdag!
Puss
 
 
 
my life ★ | |
Upp