- LÖRDAG 28/2

Woho äntligen lördag och ikväll är det inflyttningsfest hos Elin ute i Valbo. Innan dess måste jag ta mig ner på stan och köpa vin, MEN det känns såååå jobbigt! Tänker inte gå ner än, örsker int. Kan inte någon ta hem systemet till mig? Haha jag drömde om systemet inatt också för den delen. Det var utförsäljning på vissa varor för de skulle få in lite nytt och dem hade cider från my little pony :D ciderflaskorna såg precis ut som ponnyhästarna!!!! Det fanns bara två sorter och jag köpte en av varje. Så jävla coolt, hade önskat att det var på riktigt ;) 

Längtar tills jag kan dricka cider igen, jag vill ha en Bacardi brezzer! Men cidern har jag lagt i kategorin läsk och det är inget jag får dricka innan den 11 mars. Börjar bli lite tråkigt att bara dricka vin på fest, för drinkar kan jag ju heller inte dricka.... Nä nu börjar jag se solljus igenom fönstert så kanske borde passa på att ta mig ner till stan.. Plus att fåglarna kvittrar, VÅRIGT. 






Btw kolla vad jag hittade på Coop hemma i Ljusdal!?!?!?? Fanns zoo pasta också!!! Det ska jag köpa bästa gång :D 


my life ★ | |
Upp